Kom til åbent hus på

Efterskolernesaften

10. januar 2024

Kan I ikke den dag?

Hvilken efterskole skal man vælge?

Det er et stort og vanskeligt spørgsmål, og det bedste svar er, at man skal tage ud og besøge forskellige efterskoler og mærke, om det er noget for en.

Åbningstiden er udvidet, vi begynder allerede efterskolernes dag kl.16.00! Et besøg hos os kan gøres på ca. 90 min.

Når I kommer på skolen, kan I gå ud til det linjefag, I er interesseret i og møde en lærer og elever. Eleverne viser jeg gerne rundt på skolen. Efterfølgende er der et oplæg på ca. 25 min. af vores forstander, hvor der er mulighed for at stille spørgsmål. MEN vi vil gerne have, at I bliver lidt længere, så der er mulighed for at få lidt mad, kage og kaffe i vores spisesal efterfølgende, og det er naturligvis også muligt at gå ud på de forskellige linjefag igen.

Tilmelding er nødvendig, derfor skal I tilmelde jer til et af de forskellige tidsrum, hvor I kommer, I behøver dog ikke være hos os på det præcise tidspunkt.

Se tider og tilmeld jer her.

Vi har udvidet skolen og har derfor enkelte ledige pladser tilbage til skoleåret 2024/25 på forskellige linjer.

Kan I ikke komme den 10. januar, så er der mulighed for at tilmelde jer et infomøde.